Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeczyli nic w samym motocyklu nie poprawili tylko przypudrowali starego rupiecia... Jedyne smaczki to hamulce i zawias, ale tego nie musi zakładać fabryka - można to zrobić w garażu... oj Hondo, Hondo... weź się w garść bo jesteś w ciemnej dupieee....
Odpowiedzniestety, ale 100% racji
OdpowiedzW garażu można zrobić i superbike'a, jeśli się ma kasę. Sadzisz, że Honda z całym doświadczeniem w MotoGP nie potrafiłaby zbudować motocykla, który robiłby konkurencje jak chciał? Po prostu im się nie opłaca. Łatwiej i taniej tłuc motorowery na rynek azjatycki.
Odpowiedzdlatego piszę, że się źle z nimi dzieje. BMW, Kawasaki i Aprilia potrafi i widać im się opłaca a taka Honda ma w d*** superbiki chyba (podobnie jak Suzuki i Yamaha)
OdpowiedzSądząc po wynikach to i Honda i Yamaha mają się świetnie...
OdpowiedzPo wynikach czego? MotoGP? A gdzie tam masz superbiki czy nakedy? W WSBK honda zamyka tyły a i w porównaniach nakedów jest miernie...
OdpowiedzI nie zapominaj o wyspie Man...
OdpowiedzA w Anglii ma tytuł.I co ty na to?
Odpowiedzmówisz o BSB? A popatrz na IDM albo CIV czy inne krajowe mistrzostwa ;)
OdpowiedzA może jeszcze na wyścigi na Puławskiej?
Odpowiedz